نتورک چیست و چرا؟

نتورک به چه درد میخورد ؟

نتورک به چه درد میخورد ؟

من یک متخصص مارکتینگ هستم؛ مدت هاست که مارکتینگ و بازاریابی اجتماعی به طور تخصصی خوانده ام و با دنیای تجارت آشنا شدم. در ضمن مهندس کامپیوتر نیز هستم :) در این وبلاگ قصد دارم تا از آنچیزی که درباره نتورک مارکتینگ فهمیده ام ؛ خوبی ها و بدی ها به شما نیز بگویم.
در ضمن اگر خواستید شما بیشتر بدانید میتوانید بیشتر در این باره از من بپرسید. پاسخگوی همه هستم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

در این پست قصد داریم تا یک کتاب مفید را در زمینه نتورک مارکتینگ به شما معرفی کنیم. و در آینده ای نزدیک نیز این کتاب را ترجمه میکنیم و در اختیار شما دوستان گرامی قرار میدهیم.

social-media-for-network-marketing


امروزه تعداد بیشتر و بیشتری از مردم از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند . از آن ها تاثیر میگیرند و بر دیگران تاثیر میگذارند. یک نگاه کلی به فیسبوک ، لینکدین ، اینستاگرام و ... کنید. چه میبینید ؟ میلیون ها پستی که در هر روز گذاشته میشود و میلیون ها نفر آن ها را میبینند و میپسندند و ... . آیا باید قدرت این شبک ها را برای رشد شبکه خود نادیده بگیرید ؟ من که به شما میگویم خیر. توجه کنید که بی گذار نباید به آب زد. هرچقدر شبکه های اجتماعی مفید هستند به همان اندازه اگر درست از آن ها استفاده نکنید میتوانند باعث تخریب شما باشند.

در این کتاب به شما روش ها و شیوه هایی که میتوانید در شبکه های اجتماعی مطالب مفید خود را به گوش دیگران برسانید را آموزش میدهد و استراتژی شما را در این دنیای بیکران نشان میدهد.

به زودی منتظر خبر ترجمه این کتاب و انتشار آن توسط همین وبلاگ باشید.

با تشکر از همه شما بینندگان گرامی. با عضویت در خبرنامه وبلاگ به ما انرژی بیشتری بدهید و مطالب ما را از دست ندهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی