نتورک چیست و چرا؟

نتورک به چه درد میخورد ؟

نتورک به چه درد میخورد ؟

من یک متخصص مارکتینگ هستم؛ مدت هاست که مارکتینگ و بازاریابی اجتماعی به طور تخصصی خوانده ام و با دنیای تجارت آشنا شدم. در ضمن مهندس کامپیوتر نیز هستم :) در این وبلاگ قصد دارم تا از آنچیزی که درباره نتورک مارکتینگ فهمیده ام ؛ خوبی ها و بدی ها به شما نیز بگویم.
در ضمن اگر خواستید شما بیشتر بدانید میتوانید بیشتر در این باره از من بپرسید. پاسخگوی همه هستم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

درباره بازاریابی شبکه ای چه باید بدانیم؟

سه شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۲ ب.ظ

با سلام خدمت شما دوستان و همراهان همیشگی ما.

این پست ما امروز دو جنبه یا دیدگاه دارد. دیدگاه اول درباره افرادی که نتورکر هستند و دیدگاه دوم درباره افرادی که نتورکر نیستند و میخواهند بشوند. پیش از این کمی درباره ماهیت نتورک حرف زدیم و کمی از ویژگی های آن گفتید. اگر برایتان سوالی وجود دارد میتوانید با ما تماس بگیرید و اگر هم میخواهید به نتورک مارکتینگ بپیوندید میتوانید با ما در ارتباط باشید.

اما به بحث امروز بپردازیم. مورد اول اینست که هر کسی باید پیش از پیوستن به نتورک مارکتینگ این سوال ها را حتما باید بپرسد و همچنین اگر کسی نتورکر هست باید پاسخ این سوالات را بداند. در غیر این صورت یک جای کار میلنگد !

خوب حال به این سوالات میپردازیم :

۱. آیا کسی که شما را دعوت کرده (یا کسی که لیدر شماست) به درستکاری و امانت داری معروف است ؟ یا حاضرید امانتی را به او بسپارید ؟

۲. شما با تیمی روبرو میشوید که رسالتی خاص را دنبال میکند (اعم از پیشرفت شخصیتی ، افزایش دانش و مطالعه و در کنار آن به سود رسیدن و کسب درآمد اصولی) یا اینکه تنها بر سود دهی نجومی تاکید دارد ؟

۳. چیزی از فلسفه کلی شرکت میدانید ؟ آیا این فلسفه با شما مطابقت دارد ؟ ( فلسفه شرکت افزایش آگاهی مردم از محصولات و بهتر شدن حق انتخاب آنهاست یا صرفا ترقیب مردم به مشتری شدن ؟)

۴. آیا برای فروش محصولات این شرکت بازاری وجود دارد؟ یا اینکه شما باید بازار سازی کنید ؟ (مثلا شرکت شما پفک نمکی میفروشد که در مغازه ها هم وجود دارد اما اگر واشر سر سلندر فروش بود چه ؟ )

۵. آیا برنامه ریزی آموزشی برای شما وجود دارد ؟ یا اینکه باید تنها با تکیه بر تجربه چیز هایی یاد بگیرید ؟ برای آموزش شما مجبور به خواندن کتاب هستید یا اینکه تنها به یک جزوه اکتفا میشود ؟


این پنج سوال اساسی هستند که پیشتر بیان نشد . وگرنه سوالاتی که انقدر اساسی هستند مثل مصرفی بودن یا نبودن کالا ، قیمت واقعی داشتن یا نداشتن کالا ها را پیشتر در پست های قبلی ما مطرح کردیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی