نتورک چیست و چرا؟

نتورک به چه درد میخورد ؟

نتورک به چه درد میخورد ؟

من یک متخصص مارکتینگ هستم؛ مدت هاست که مارکتینگ و بازاریابی اجتماعی به طور تخصصی خوانده ام و با دنیای تجارت آشنا شدم. در ضمن مهندس کامپیوتر نیز هستم :) در این وبلاگ قصد دارم تا از آنچیزی که درباره نتورک مارکتینگ فهمیده ام ؛ خوبی ها و بدی ها به شما نیز بگویم.
در ضمن اگر خواستید شما بیشتر بدانید میتوانید بیشتر در این باره از من بپرسید. پاسخگوی همه هستم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

معرفی کتاب علم بازاریابی شبکه ای

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ب.ظ

به نام خدا

سلام خدمت شما دوستان و همراهان گرامی

در این نوشته قصد داریم تا به معرفی کتاب علم بازاریابی شبکه ای بپردازیم که نوشته رندی گیج است و انتشارات زمینه آن را در ایران چاپ کرده است. ترجمه خوب فرشید قهرمانی هم باعث شده تا کتاب بسیار روان و جذاب باقی بماند. حتما به شما پیشنهاد میکنم به مطالعه این کتاب بپردازید.

اما در این کتاب چه میخوانیم ؟

رندی گیج که خود یک مشاور و کارشناس بازاریابی شبکه ای شده است در این کتاب به معرفی و نمایش قسمت های مختلف میپردازد. در این مسیر وی به سوال های زیر پاسخ میدهد :

- چرا بازاریابی شبکه ای برای دنیای امروز کسب و کاری به جاست ؟

- چگونه میتوانیم شرکت مناسبی انتخاب کنیم ؟

- تفاوت میان انواع قانونی و غیر قانونی این کسب و کار چیست ؟

- چگونه میتوانید بهترین مشتریان احتمالی را شناسایی کنید؟

- چطور میتوانید به شکلی اثرگذار این حرفه را به مشتریان احتمالی معرفی کنید؟

خواندن این کتاب میتواند شما را از افسانه های بازاریابی شبکه ای و تلقین های غلط رها کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی