نتورک چیست و چرا؟

نتورک به چه درد میخورد ؟

نتورک به چه درد میخورد ؟

من یک متخصص مارکتینگ هستم؛ مدت هاست که مارکتینگ و بازاریابی اجتماعی به طور تخصصی خوانده ام و با دنیای تجارت آشنا شدم. در ضمن مهندس کامپیوتر نیز هستم :) در این وبلاگ قصد دارم تا از آنچیزی که درباره نتورک مارکتینگ فهمیده ام ؛ خوبی ها و بدی ها به شما نیز بگویم.
در ضمن اگر خواستید شما بیشتر بدانید میتوانید بیشتر در این باره از من بپرسید. پاسخگوی همه هستم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

نتورک چگونه کاریست ؟

جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ

به نام خدا

سلام خدمت شما همراهان وبلاگ ynetwork امروز میخواهیم کمی بیشتر با هم گپ بزنیم و بگوییم نتورک چگونه کاریست ؟ از نظر زمانی . تمام وقت است. پاره وقت است . بی وقت است ؟ خلاصه درباره زمان برای نتورکر ها کمی بیشتر میخواهیم حرف بزنیم.

پس اگر برای شما هم مهم است که زمان شما در نتورک چگونه باید باشد با ادامه مطلب همراه باشید.

در ضمن اگر خواستید بیشتر درباره نتورک بدانید حتما با من در ارتباط باشید.


خوب شما در روز زمانتان را چگونه مصرف میکنید ؟ بیایید یک کار ساده کنیم. بیاییم به مدت یک هفته تمام کارهایی که در طول روز انجام میدهیم بلافاصله در یک دفترچه با ساعت دقیق بنویسیم. همان لحظه و کار را به شب و بعدا موکول نکنیم. مثلا توی موبایلمان بلافاصله که از استخر بیرون آمدیم بنویسیم که 3 ساعت از ساعت 15 تا 18 استخر بوده ام. در پایان هفته این را کنترل کنیم و ببینیم که چقدر از زمان هایمان را نمیدانیم چه کرده ایم؟ درس خواندن و کار کردن ، کتاب خواند و مطالعه کردن ، با دوستان گپ زدن  ، تفریح کردن ، فیلم دیدن ، غذا خوردن و حمام کردن ، خوابیدن هر چه قدر که باشد کارهای مفید و ضروری ماست.  اما بحث من زمان هاییست که نمیدانیم چه کرده ایم. بیخودی به صفحه مونیتور زل زده ایم. بدون برنامه و بی مقدمه پست های اینستاگرام را بالا و پایین کرده ایم. خوب که چه ؟ هیچی! مطلقا هیچی. این زمان های پرت و بلا استفاده را جمع کنیم. هر چقدر شد همان قدر زمان نتورک است! اگر دو ساعت در روز است نتورک برای شما کاریست که روزانه دو ساعت باید وقت برایش بگذارید. اگر اصلا ازین زمان ها ندارید به شما تبریک میگوییم از همه چندین گام جلوترید و راست میگویید اصلا وقت نتورک و نتورکر شدن را ندارید . به زودی منتظر شنیدن موفقیت های شما هستیم. اما اگر این زمان های شما زیاد است به شما داشتن این شغل را پیشنهاد میکنم.

پس نتورک نه لزوما پاره وقت است و نه لزوما تمام وقت. نتورک آزاد است. شما میتوانید هر چقدر خواستید زمان بگذارید. اما توجه کنید بی رویه زمان نگذارید آنوقت از زندگیتان زده اید. من به شما پیشنهاد میکنم از زندگیتان کم نکنید. از بیکاریتان کم کنید. این همان چیزیست که رمز موفقیت شما میشود. اگر فکر میکنید زمان خالی ندارید اصلا من به شما میگویم طبق تحقیقات اغلب مردم بالای 40 درصد از زمان هایشان را نمیدانند چه کرده اند. به همین سادگی !

اگر قبول دارید زمان های پرت و بیهوده شما زیاد است ، شاید فردا دیر باشد امروز اقدام کنید.

البته نا گفته نماند که یکی از بهترین کار های پاره وقت در دنیا ! و ایران همین نتورک مارکتینگ است.

نظرات  (۱)

میشه در مورد نتورکری بیشتر توضیح بدی؟مثلا چطور میشه شروع کرد؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی