نتورک چیست و چرا؟

نتورک به چه درد میخورد ؟

نتورک به چه درد میخورد ؟

من یک متخصص مارکتینگ هستم؛ مدت هاست که مارکتینگ و بازاریابی اجتماعی به طور تخصصی خوانده ام و با دنیای تجارت آشنا شدم. در ضمن مهندس کامپیوتر نیز هستم :) در این وبلاگ قصد دارم تا از آنچیزی که درباره نتورک مارکتینگ فهمیده ام ؛ خوبی ها و بدی ها به شما نیز بگویم.
در ضمن اگر خواستید شما بیشتر بدانید میتوانید بیشتر در این باره از من بپرسید. پاسخگوی همه هستم.

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی

شروع کار ما

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۱ ق.ظ

با سلام خدمت همه بینندگان این وبلاگ

این اولین پست ماست. قرار هم نیست توی اولین پست همه چیز مشخص بشه بیشتر قرار بر اینه که ببینیم توی این وبلاگ چی گفته میشه و چی گفته نمیشه. ابتدا میریم سراغ اینکه ما اینجا چیا میگیم :

network marketing 1

- در کل میگیم که نتورک چی هست، کجا ساخته شده و به درد کی میخوره و اصلا هدفش چیه.

- بعد ازینکه فهمیدیم کلا نتورک چی هست و کجا میخواد برسه، میگیم که نتورک چی نیست و به کجاها نمیره! (شوخی نمیکنم به نظرم کاملا لازمه که این هم گفته بشه)

- کمی مقالات اقتصادی مطرح در این زمینه رو بررسی میکنیم و چند تا هم که نمیرسیم بررسی کنیم صرفا معرفی میکنیم.

- کمی کتاب های مربوط به این قضیه رو میگیم تا دانشمون در این زمینه بره بالاتر و قطعا با دانش بیشتر بهتر میتونیم تصمیم بگیریم (تصمیم در مورد چی بگیریم ؟ آخر همین پست میگم)

- کمی تجربه از افرادی که رفتن و نرفتن نتورک مارکتینگ کنن ؛ همچنین تجربه ی موفقیت ها و شکست های نتورکر هارو هم بیان میکنیم. شاید لازم بشه.

- در نهایت به نظرم بهتره به معرفی نتورک های مختلف که توی ایران قانونی! (قانون خیلی مهمه ! اصلا غیر قانونی #خر است) دارن کار میکنن بپردازیم و ببینیم چطوری دارن کار میکنن.


خوب این ها گفتنی ها بودن. اینم از نگفتنی ها:

- مطلقا نمیگم نتورک خوبه یا بده ! خودتون میتونید انتخاب کنید. (کلا رسالت این وبلاگ همینه)

- مطلقا نمیگم دو روز دیگه میلیاردر میشی :)) (دروغ گو که نیستم)


همین دیگه بقیه چیزا رو دربارش میگیم.

حالا همون سوالی پرسیدم و جواب ندادم. چه تصمیمی بگیریم ؟ تصمیم اینکه نتورکر بشیم یا نشیم ! 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی